Home / Clusters / Global Change and New Energies / Groups / 288 /
Español     RSS

288

Cultura y modelo nórdico para la Sociedad de la Información

Publicaciones científicas

Scientific publications

Year Total IF average Q moda Internacionalization Agregation
2017 - - - - -
2016 - - - - -
2015 - - - - -
2014 - - - - -
2013 - - - - -
2012 - - - - -
2011 - - - - -
2010 - - - - -
2009 3 0.111 Q3 - -
Total 3 0.111 Q3 - -

Principal categories: Communication


Scientific publications linked to the cluster


2009


  • LARRAÑAGA RUBIO, Julio: ”La crisis del modelo económico de la industria de los periódicos” en Estudios sobre el Mensaje Periodístico, vol. 15, Madrid, 2009
    Category: Communication       Quartile: 1º
    Impact factor: 0.252
  • LARRAÑAGA RUBIO, Julio y RUIZ MOLINA, A.N.: ”El modelo de negocio de YouTube” en Icono 14, nº 12, 2009
    Category: Communication       Quartile: 3º
    Impact factor: 0.040         Version PDF
  • LARRAÑAGA RUBIO, Julio: ”Nuevas tecnologías, nuevos mercados para la imagen: un análisis económico del mercado de la televisión móvil en España” en Icono 14, Actas de la Revista Icono 14 nº A1: I SIC 08 Imágenes y Cultura en los Medios de Comunicación, 2009
    Category: Communication       Quartile: 3º
    Impact factor: 0.040         Version PDF



TopTop

Members
13


Group imagen
Head:
Mariano Cebrián Herreros

UCM reference: 940665

Keywords:

Information Society.

Knowkledge.

Nordic countries.

Spain.

Technology.

Comunication.

Clusters.

Phone.

Culture.

Society.










Ministry of Education, Culture & Sports CEI Campus of International Excellence Ministry of Economy & Competitiveness
Funded project by the Ministry of Education, Culture & Sports, and the Ministry of Economy & Competitiveness within the framework of the Campus of International Excellence
Navigating this website constitutes acceptance of the use of cookies by third parties and own, necessary for proper operation.